Buitenlandse stage- Coimbra - Reisverslagen van Hanne Elst - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage- Coimbra - Reisverslagen van Hanne Elst - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage- Coimbra

14 maart 2016 is het zover! Dan trekken met z'n vieren richting Coimbra voor ons buitenlands avontuur. Ik loop net als Eline gedurende 10 weken stage op neurochirurgie in het Universitair ziekenhuis van Coimbra. Tijdens de komende 3 maanden zal ik jullie via deze weg op de hoogte proberen te houden!

30 Mei 2016

De voorlaatste week!

15 Mei 2016

Queima das fitas

05 Mei 2016

Stage, stage, stage en uiteraard genieten!

25 April 2016

Eindelijk goei weer!

18 April 2016

Jan en Leen op bezoek
Hanne

14 maart 2016 is het zover! Dan trekken met zen vieren richting Coimbra voor ons buitenlands avontuur. Onze stage start pas op 29 maart wat ons ruim voldoende de tijd geeft om alle administratie in orde te brengen en ook al wat van het land te kunnen genieten. Ik loop net als Eline gedurende 10 weken stage op neurochirurgie in het Universitair ziekenhuis van Coimbra. Tijdens de komende 3 maanden zal ik jullie via deze weg op de hoogte proberen te houden!